Spellista: September 2012

 
Enligt mig är Spotify något av det bästa som finns. På grund av mitt jobb sitter jag framför datorn nästan 40 timmar i veckan vilket gör att jag hinner lyssna på väldigt mycket musik. Då passar det bra att betala 49 kronor i månaden för Spotify Unlimited, hur bra som helst!
 
Jag gör en spellista för varje månad och har gjort det sedan maj 2011. Det som jag tycker om mest är att jag kan gå tillbaka i mitt arkiv och lyssna igenom en spellista och minnas tillbaka hur jag kände och mådde och vad jag hittade på just den månaden.
 
Jag tänkte börja dela med mig av de spellistorna här på min lilla blogg, sådär runt den 25e varje månad. Fast spellistorna sträcker ju sig från första till sista dagen i varje månad. Klicka här eller på bilden för att komma till spellistan!

Kommentarer
Postat av: M

Jag tror att spotify är guds gåva till människan. Bra låtar förresten!

2012-09-28 ▲ 13:16:09
URL: http://provocerandekollektivliv.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0