Musikvideo: vecka 40

 
Det är dags att dämpa söndagsångesten igen (Jag vill inte jobba imorgon!) med lite musik. Den här gången är det engelska Breton som får agera ångestdämpande. Jag skulle vilja säga att det här bandet spelar en slags experimentell, elektronisk, rock.  Killarna har hängt ihop sedan 2007 och det var i år som jag hörde dem för första gången. Jag var på Hultsfredsfestivalen, med de bästa tjejerna man kan tänka sig, när vi bestämde oss för att se bandet Breton på Yellow Stage. Jag hade aldrig hört bandet innan dess men ställde mig ändå längst fram i mitten och det är verkligen inte något jag ångrar. Fy tusan så bra de var och gudars vad kär jag blev. 


Kommentarer
Postat av: Tess

Det är faktiskt jag som gör det :) Kram

2012-10-14 ▲ 18:58:51
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0